سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوست داری بیاتو

فیلتر شدن سایت های مرتبط با دولت!!!

این مطلب بخشی از مصاحبه شبکه ایران با " احمد بخشایش اردستانی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.
وی با بیان این مطلب که فضای انتخابات ریاست جمهوری آینده،‌فضایی دو قطبی خواهد بود، خاطر نشان کرد: در صورت تأیید صلاحیت مشایی و هاشمی رفسنجانی، رقابت اصلی بین این چهره شکل می گیرد.
بخشایشی در ادامه با تأکید بر اینکه با حضور هاشمی و مشایی شاهد شور انتخاباتی و شکل گیری حماسه سیاسی خواهیم بود، بیان داشت: در چنین شرایطی اصولگرایان به سمت قطب مخالف هاشمی یعنی مهندس مشایی گرایش پیدا می کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها قطب مخالف و رقیب جدی هاشمی،‌ مشایی است، گفت: در حال حاضر شورای نگهبان بر سر دو راهی قرار گرفته است،‌چرا که مشایی معروف به لیدر انحرافی و هاشمی منتسب به عامل به وجود آورنده فتنه است.
وی اضافه کرد: بدون حضور هاشمی و مشایی حماسه سیاسی در انتخابات شکل نمی گیرد.
بخشایش اردستانی ادامه داد: اگر این دو ازسوی شورای نگهبان تأیید شوند طرفداران شورای نگهبان و متدینین بر سر دو راهی قرار می گیرند ، ‌چرا که تاکنون این دو به عنوان فتنه و انحراف شناخته می شدند،‌اگر به تأیید برسند صالح محسوب می شوند، لذا راهی جزاین وجود ندارد که هاشمی و مشایی با حکم حکومتی وارد عرصه رقابت شده و قطب های اصلی انتخابات را شکل دهند.
به گفته این نماینده مجلس حماسه انتخاباتی زمانی شکل خواهد گرفت که رقابت میان افرادی باشد که گفتمان خاصی را مطرح می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فیلتر شدن سایت های حامی دولت اشاره و تأکید کرد: اقدام مستقیم دادستانی بدون هماهنگ با کمیته بررسی جرایم سایبری در بستن این سایت ها،‌ بوی سیاسیت زدگی و انتخاباتی می دهد که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام دنیا کاندیداها از فرصت زمانی شش تا یکساله برای تبلیغات برخوردارند، اما در ایران این مدت در 10 روز خلاصه می شود، ‌لذا چندان مناسب نیست که سایت هایی که در راستای حمایت از کاندیدایی خاص عمل می کنند، فیلتر شوند.
چهار سایت حامی دولت شامل معیارنیوز، روشنایی، بهارنا و بهارآنلاین که اخبار و تحلیل های مرتبط با هواداران اسفندیار رحیم مشایی را پوشش می دادند ، به طور همزمان فیلتر شدند.
این اقدام درحالی صورت گرفته که هنوز درباره دلایل این فیلترینگ گسترده توضیحی از سوی مقامات مسوول داده نشده است.
سیام(1)**7378**1647



Weblog Themes By Pichak

........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ


سلام من احمد رضایی ام دوست دارم با دوست تو که دوست داره با دوست من دوست باشه دوست نباشم

پیوندهای روزانه

  • شهر قشنگ
  • خسوف